Granollers










Comentaris

  1. No hi ha res més mític que aquesta plaça porxada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Té un encant, que ja veus, no podia parar de fotografiar-la.

      Elimina
  2. D'aquí a Granollers, m'has fet recordar el dia tan maco que vam passar...En aquesta plaça vam coincidir en el moment que hi feient el Mercat, que a mí, sempre m'agrada molt fotografiar i observar, i després de molt voltar, no hi podia faltar la parada a la Fonda Europa per fer un bon dinar..

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hi hauré de tornar en dia de mercat. A mi també m'agraden molt per badar i badar... m'alegro molt que en tinguis un bon record.

      Elimina
  3. Jo hi he estat, en aquesta plaça, en un camp de treball als setze anys!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog