Penelles


Vam visitar Penelles, amb una bona guia que es coneixia no només el poble, sinó fins i tot els murals i esn anava portant fins als milors o al menys fins als que a ella li agradaven.


Aquest any 2019, és el quart any que a Penelles fan aquest festival. No fa gaires setmanes va tenir lloc i nosaltres hem pogut veure les pintures d'aquest any acabadetes de fer i en molt bones condicions encara. Hi ha murals més antics i alguns una mica espatllats.

Aquesta foto antiga de família, està molt i molt ben pintada i és espectacular per la mida i per la quantitat de detalls que es pot veure en els personatges.




Deixant a part els murals, també m'agrada fotografiar cases o portes o situacions curioses: aquesta vinya neixben bé de davant de la porta principal, i fa un efecte bonic i curiós.

Aquests podrien ser els xais i les ovelles que hi ha dins d'aquest corral. No sabem si hi són, però ésd un mural molt bonic, molt suau, molt ben integrat.


El campanar de l'església té un niu immens de cigonyes i diuen que cada any creix i creix de mida.


Aquest mural de l'Alícia al país de les meravelles és espectacular per la mida i perquè les tauletes del bar ensen donen la mesura. la mà de l'Alícia és molt més gran que una tauleta. Fa l'efecte que som de veritat al país de Meravelles.


Més lluny del poble, però dins del mateix municipi, hi ha la finca del Castell del Remei. Un lloc preciós per a passejar-hi i un bon lloc per comprar vins.




Comentaris

Entrades populars d'aquest blog