Els Guiamets



 

Comentaris

  1. Tant a prop que hem passat dels Guiamets, quan anem al Priorat o al Baix Ebre i no hi hem entrat mai.
    Un dia ho corregirem.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No ens hi vam entretenir gens, perquè plovia bastant. L' Enric ni va baixar del cotxe. Però hi havíem d'anar, ja que aquesta porta vermella de reixes és un safareig. I... Ja saps que els col·lecciono.
      No et puc dir gran cosa del poble. També ho haurem de corregir.

      Elimina
  2. Una pena que vos plogués.
    Aferradetes, nina.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, una pena, però cal reconèixer que tota la comarca del Priorat, que havia patit la sequera potssr més encara que a d'altres llocs, aquest any està esplèndida.

      Aferradetes, preciosa.

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada