Santa Eulàlia de Riuprimer












 

Comentaris

  1. Molt curiós aquest abeurador, però em sembla que no li he agafat el truc perquè surti aigua. La casa del núm. 2 m'ha deixat totalment enamorada. I també el campanar, ja saps que m'agraden moltíssim.

    M'ha agradat el passeig.
    Aferradetes, preciosa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No estic gaire segura que l'abeurador encara serveixi. Em va agradar aquest muntatge actual per arpofitar un abeurador antic. Jo crec que es deu haver d'obreir una aixeta, ja sigui la mateixa de la font o alguna altra amagada perquè surti aigua per la safata que va a parar a l'abeurador.

      Aquest poble no és un poble especialment antic i bonic, però a tot arreu hi ha coses maques... o que criden l'atenció.

      Aferradetes, bonica!

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog