Maçanet de Cabrenys


Maçanet de Cabrenys i les papallones:

No tenia imatges de Maçanet de Cabrenys. Jo abans mai no feia fotos. 

El record més potent que en tinc és que, encara a la carretera, just abans d'entrar al poble, ens van passar per davant tot un estol immens de papallones blaves.  Com que no hi havia trànsit i vam quedar bocabadats, vam parar vam baixar i les vam mirar tanta estona com vam poder. Eren d'un blau clar molt bonic.  Crec que aquest record em va esborrar  tota la resta, poques coses recordo de la visita al poble. He buscat unes imatges  per intentar recordar i representar-ho i se m'ha acudit dibuixar les papallones a dins el poble. No hi eren, no, però el meu cap sí que les portava. Mai més no he tornat a veure un estol tant gran de papallones, de la mena que siguin.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog