Gironella





Comentaris

  1. A Gironella una vila tan bella hi ha una donzella que a mi em fa penar, si els qui la volen se n'aconsolen, desitjaria poder-m'hi casar...Jo en vaig i en vinc de la vora vora de l'aigua, jo en vaig i en vinc de la vora vora del riu...
    Popular.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí que n'és de bella, tal com diu la cançó. Ja vaig cantant....

      Elimina
  2. A Gironella quan era petit una vegada vàrem dormir a una fonda, ja ni en recordo el nom, amb el meu pare, que era viatjant i representant de roba infantil, i feia el que ell anomenava "la ruta del Llobregat". Encara vaig aconseguir veure el ferrocarril que passava pel carrer, com si fos un tramvia.
    Molts anys més cap aquí, farà uns 5 anys, ens va passar una anècdota. Intentant sortir del poble ens vem ficar en un carrer que s'anava fent estret. Sense adonar-nos ens vem trobar davant d'un edifici que era les pompes fúnebres, o una sala de vetlles.
    Finalment vem haver de sortir marxa enrere.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Dues bones anècdotes viscudes, de Gironella. Moltes gràcies, Xavier!

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog